Afara cald…in casa cald…….


Ma topesc, imi vine sa imi dau si pielea jos de pe mine, afara cald, in casa cald, ziua cald, noaptea cald….cand naiba si unde naiba nu e cald? Probabil printr-un beci sau cine stie. Cert e …..vreau primavara inapoi.

Dintre o iarna de-aia cu ger de -15 gradea si o vara caniculara cu 40 de grade Celsius, prefer iarna. Macar iarna mai pot sa pun ceva pe mine, ma imfofolesc cand ies afara, in casa imi iau sosoni, pun pe mine plapuma fac eu ce fac…..dar vara ce mai dau jos? Pantaloni mei scurti pot fi numiti bikini si tricoul bustiera, pielea eventual mai pot sa o dau jos.

Problema, noaptea e teroare. Cu toate geamurile deschise si tot e cald. Daca mi-as lasa parul desfacut noaptea dimineata ar arata ca dupa baie, salteaua ia foc daca stau mai mult de 10 minute in acelasi loc. SI NU SUNT DOAR EU…….toti prietenii mei si familia si persoanele din jurul meu se vaieta de acelasi lucru.

O sa ziceti, aer conditionat? E stricat….sau ii lipseste ceva nu stiu cauza pentru care nu functioneaza….iar chestia asta de mai jos:

Nu face fata decat daca stai in fata lui…..

Apa rece e atat de „cautata” incat saracul meu frigider e deschis de sute de ori pe zi. Mi se pare mie sau verile devin mai calduroase? Am trait ierni de-alea in care eu eram prichindel si zapada cat mine, friguri de iti ingheta respiratia………dar parca verile nu erau asa?

Si cu toate acestea, mai bine stau in casa si mor de cald in loc sa ies afara….macar in casa e umbra si e cu 2-3 grade mai putin decat afara.

Am o lista de seriale, una de carti, am filme…am net, in casa tata toata varaaaaaa…..:))))

Pe cine pacalesc n-am luxu’ asta, vreau sa strang bani sa imi cumpar haine si alte distractii deci momentan sunt in discutii pentru un job de vara:))) Daca am noroc incep prin iulie, cand vine caldura si mai mare, yeeey, macar e inauntru :)))

Mi-ar placea acum sa fiu la munte, racoare, aer curat….la cabanuta ceva, ar fi raiul, dar ma ivesc de problema pentru care am nevoie de job: bani :)) As merge la strand, dar urasc strandurile ……..defapt nu sunt o impatimit a marii, prefer muntele acolo poti sa faci ce faci si la mare doar ca fara nisip.

Si acum ma intreb…de ce am scris asta, sa ma plang de caldura, defapt ma plictisesc, mi-e cald, nu am chef de nimic si aveam laptopul langa mine si am zis sa intind putin mana sa mai scriu ceva. Mi-a iesit asta:

Afară cald, în casă cald
În baltă eu vreau să mă scald
Afară vântul nu mai bate
În casa zâduful răzbate.
Căldura e cotropitoare
Cum era Ştefan cel Mare
Betoanele în jur scot aburi
Oamenii se avanta-n blocuri
Cald afara mai ţărane
Treci în casa ca-i teroare!

Lasă un răspuns

