Nu inteleg unele femei….si sunt femeie


Clar nu intelg o mare parte din femei, bine poate le inteleg putin mai bine ca barbatii dar nici pe departe asa cum poate ar trebui.

Exista femeile acelea care isi controleaza iubitii „Cu cine ai fost?”, „Unde te duci?”, „Cat stai?” Hoo nebuno! Sau care verifica mesajele, vor sa vada cu ce femei vorbeste si asa mai departe. Pai ori ai incredere in partener ori nu? Sau femeile alea care se exaspereaza cand tipul se uita dupa altele. Da’ uite-te iubire pana ti-or iesi ochii din orbite, atata timp cat nu atingi si nu faci altele nu vad de ce ar trebui sa deranjeze pe cineva. Eu cand aud „Ce fund are aia”, ori aprob ori spun „Bai nene puteai mai bine!”. Bine daca tipul e cam …….afemeiat si iti da suspiciuni indiferent cat de liber il lasi atunci da poate ca ai si tu dreptate.

Poate e din cauza ca ma imprietenesc mai repede cu baietii decat cu fetele, sau poate din cauza ca in 4 ani de liceu am trait cu mai mult de 20 de baieti in clasa si am avut norocul sa am si un cel mai bun prieten baiat. Dar am reusit sa inteleg barbatii mai bine decat femeile. E mai usor sa ii faci pe plac unui barbat decat unei femei.

Nu sunt genul care asteapta de la cineva sa ii plateasca filmul, mancarea, etc. Pana si cu cea mai buna prietena ma cert pe tema „lasa ca platesc eu de data asta, platesti tu data viitoare.” Si chiar nu pot intelege genul de femei care vor ca iubitii lor sa le plateasca orice. Asta doar daca te-ai cuplat cu el pentru bani, lucru care mi se pare din nou jalnic. Vreau un tip pe care sa il iubesc, nu caruia sa ii iubesc banii.

Alt lucru pe care nu il inteleg la femei e faptul ca stau cu orele in fata unei oglinzi, aranjandu-se, machiandu-se, imbrancadu-se…….cum mama naibi sa iti ia 3 ore sa faci asta? Recunosc ca poate sa-mi ia si mie cel mult o ora jumate, dar asta cand ma pregatesc de o petrecere care necesita putin mai mult machiaj, un dus, eventual vreo „dezlipire” a parului „picioral”…dar trei ore? Si sunt femei care fac asta zilnic. Ma ia deja durerea de cap. Daca in liceu, cand trebuia sa fiu la scoala la ora 7:30, imi lua trei ore sa ma pregatesc, trebuia sa ma trezesc la 3 dimineata, si la 6:30 sa plec? Adevarul era ca ma trezeam la 6…stateam vreo 10 minute in pat, ma imbracam, mai dadeam cu un ruj, creion si probabil si un fond de ten daca era nevoie si la 6:40 plecam din casa.

Din acest motiv urasc persoanele care intarzie. Si de cele mai multe ori sunt femeile. Am fost mereu tipul de persoana careia nu ii placea sa ii faca pe alti sa astepte asa ca fac tot posibilul sa ajung la timp. De aici si nervozitatea mea cand vine vorba de persoanele care intarzie…..

Pantofi cu toc/ rochiile/ fustele imi plac, sunt dragute cat de cat, doar la evenimente, si probabil daca ai un job care iti cere sa te imbraci asa. Dar nu as purta fuste la scoala sau pe strada sau tocuri…sau rochite. Blugi, tenesi, sandale, balerini, adidasi, bluze, hanorace….si tot nu arat ca un tip si sunt feminina. Si iubesc decolteurile si fustele scurte, dar din nou la evenimente si rar pe strada. Plus ca au existat „vremuri” cand a trebuit sa plec de acasa in fusta sau rochie si eventual si pe tocuri si mi-am primit atat de multe fluieraturi si strigate de „hei papusa” incat ma fac sa ma intreb daca arat chiar atat de bine mai mult dezbracata decat imbracata….lucru care ma sperie. Serios o femeie poate arata super intr-o pereche de blugi si un tricou.

Femeile care vor neaparata atentie. Daca nu primesc atentie parca intra in sevraj si au si crize. Serios acum, lumea nu se invarte in jurul tau, mai las-o moale!

Femeile care se supara din orice gluma facuta de oricine. Si eu ma supar oarecum repede la glume care n-au haz, dar in rest daca gluma e buna, cel mai probabil o gust si eu.

Cumparaturile. Cred ca mi se face rau cand aud cuvantul. Imi place sa merg la cumparaturi, dar nu sa staaaaaaau sa ma uit sa intru in fiecare magazin etc. De obicei cand ma duc la cumparaturi ma duc cu obiectele in mite, „Vreau blugi, vreai 2 bluze, vreau tenesi, vreau…”. Daca am nevoie de ceva ma duc sa imi cumpar. Nu imi place sa stau prin magazin sa ma uit la chestii in speranta ca voi gasi ceva la reducere. Si cand ma duc sa imi cumpar, ma uit la magazine mai mult asa in mare. Daca stiu ca vreau bluze, ma duc si ma uit la bluze. Eventual daca am timp si chef ma mai uit si pe la alte chestii. Cred ca sunt mai incantat sa ma duc la supermarket sa fac cumparaturi pentru casa decat sa stau prin magazine dupa haine cu orele.

Maaachiajee, machiaje, machiaje. Da, imi plac, si momentan nu cred ca mai am loc de chestii noi. Dar exista jumatate din chestiile pe care le vezi in magazine, la care ma chiorasc si intreb „la ce se foloseste?” Stiu prietene care au acasa palete de machiaj cu gramada si le aud „vreu paleta noua”…femeie ai peste 100 de farduri de diferite culori, nici nu le solosesti pe toate, ce faci cu ele? Detin palete de farduri, cumparate in asa fel in cat sa folosesc majoritatea culorilor, si cand eventual mai gasesc ceva ce imi place o sa imi cumpar. Sunt momente in care mai vad clipurile alea pe facebook cu sertare pline cu machiaje si descrierea „Goals”…..nope, sorry sa am mobila plina cu machiaje nu e un „goal” in viata. Sa am banii pentru a le cumpara este un tel, dar bani i-as folosi la alte chestii.

Si mai enervant e cand vezi aceleasi poze cu machiaje, haine etc. bla bla, si chestia aia cu „dear future husbant!” Bitch munceste-ti posteriorul si aduna-ti bani sa iti cumpreti ce vrei. Este o diferenta intre a primi un cadou de la cineva pentru ca acel cineva vrea sa ti-l ofere si altceva sa ceri ceva.

Sa nu mai spun de alea cand „Cand fetele vor sa….ele vor defapt”, Noooooo!!! Exista fete pe lumea asta care atunci cand spun ca vor ceva aia vor!

Si acum sunt 100% ca nu sunt singura, si ca mai exitsa multe fete acolo care au aceeasi parere!

Un gând despre &8222;Nu inteleg unele femei….si sunt femeie&8221;

  1. „Pick me, pick me, oppaaaa, că eu nu vreau pantofi” :p
    Te susțin în majoritatea cazurilor expuse aici, cu excepția fustițelor la școală… Vrei să omori fanteziile bieților băieți, you evil girl!!!

Lasă un răspuns

